Friday, October 8, 2010

Ikuti testimony dan kejayaan tips dari Diamond Leader Fazira Rakhib :

Assalamualaikum & Salam Aidilfitri buat semua rakan usahawan.


Sedikit pengenalan ttg diri saya. Nama saya Fazira Rakhib, seorang guru dan ibu kepada 3 orang anak-anak yang masih kecil berusia di dalam lingkungan 11 bulan – 5 tahun. Saya juga masih sempat menjalankan bisnes vemma secara part time. PARTTIME YANG AKTIF & SERIUS. Sebab itulah juga walaupun Bulan Ogos merupakan bulan yang sibuk kerana berpindah ke bangunan sekolah baru (setahun lbh menmpang di sekolah orang) disamping kerenah anak2 yang semakin keletah dan lasak, saya masih mampu membuktikan saya layak berada di kedudukan pertama dalam Vemmabuilder Top Leader List Ogos 2010.


Fazira rakib, buat part-time sahaja, menjadi top enroller dunia vemmabuilder!!




Mewah, dapat lagi duit dari vemmabuilder usd1000 sebab no.1 top enroller vemmabuilder.


Pencapaian saya tidak lah setinggi mana berbanding dgn leader2 hebat yang lain. Bagaimanapun, saya yakin saya MAMPU walaupun didepan nama saya belum ada tittle, jadi saya aturkan langkah FOLLOW THE LEADER. Ramai yang bertanya mcmana saya buat sdgkan kebanyakan tahu saya ada anak2 yang masih kecil. Pada saya FOLLOW JE LEADER. Jalan yang Leader2 kita lalui adalah jalan yang membawa kepada kejayaan mereka. Buat apa kita nak ragu-ragu. Sebab itu bila upline saya Pn Siti Fadzillah Zakariah forwardkan email ttang sistem autoresponder Bahasa Melayu daripada Iron Autoresponder (IA), saya tak fikir panjang terus order. Mudah & Senang. Jika nak dibandingkan dgn sistem autoresponder yang pernah saya gunakan sblum ini, IA memang menjimatkan masa bagi parttimer serius macam saya. Kalau dulu, saya masih perlu key-in nama & email list prospek satu persatu malah terpaksa memperuntukkan masa untuk meng’edit’ ayat email supaya lebih berkesan, tapi dgn IA tak perlu lagi. Malah kelebihan-kelebihan yang akan anda dapat adalah:
Tak perlu set up form
Tak perlu bina ayat, kerana ayat yang terbukti telah tersedia
Tak perlu tunggu approval daripada prospek, terus mereka akan menerima
email autoresponder email kita setiap hari !
9 email kesemuanya.
Tempoh 3 bulan, di mana mampu menarik perhatian Pre-Enroller kita yang
ramai.
Info mengenai bisnes, pakej, training, event dan personal kita
tersedia untuk
*pre-enrollee dan paid member
support yang cepat oleh team professional.
Yang paling penting, senang utk diduplikasi pada network kita yang jauh,
bayar dan terus guna !


Justeru saya amat menyarankan anda semua beralih kepada IA. Mudah, senang, jimat masa & berkesan. Malah saya juga menyarankan semua downline saya melanggan IA. Bayangkan keberkesanannya pada saya.. Akaun IA saya diaktifkan hanya pada 2 Ogos 2010 tapi pada penghujung Ogos saya diiktiraf sebagai top enroller. Alhamdulillah, pulangan yang saya dapat hasil kejayaan itu juga cukup lumayan.

Macamana nak order? Mudah saja..
Bayaran RM90 ke Iron Media & Technology Sdn Bhd (maybank
564173202346) *
Email payment slip bayaran beserta NAMA, TELEFON dan EMAIL ke
support_ia@imtech.com.my* atau fax ke 03-78731032
Selepas itu, anda akan mendapat Back Office dan boleh run Iron
Autoresponder anda dalam masa 24jam dari masa bayaran.*
Akaun system autoresponder akan aktif selama 3 bulan.*


Ikhlas,
Cikgu Fazira Rakhib